lunes, 25 de mayo de 2015

Els colors



Groc, groc, groc
és el vestit que porto,
groc, groc, groc
és tot el que jo tinc,
perquè m'agrada el groc de la truita
(del sol...)
i el meu amic és un cu-u-iner.
(home del temps)


Blau, blau, blau
és el vestit que porto,
blau, blau, blau
és tot el que jo tinc,
perquè m'agrada el blau de l'onada
(de la platja, del mar...)
i el meu amic és un mariner.
Verd, verd, verd
és el vestit que porto,
verd,verd,verd
és tot el que jo tinc,
perquè m'agrada el verd de les fulles
(de les verdures, de la gespa...)
i el meu amic és un jardiner.

(pa-a-gès...)Vermell, vermell, vermell
és el vestit que porto,
vermell,vermell,vermell
és tot el que jo tinc,
perquè m'agrada el vermell 
de les flames
(de les maduixes, de les cireres)
i el meu amic és un bomber
(fruiter)

No hay comentarios:

Publicar un comentario